wtorek, 23 kwietnia 2013

Makaronowa sałatka z suszonymi pomidorami,mozarellą i brokułem


Podczas weekendu we Wrocławiu trafiłam do świetnej restauracji Kuchnia Marche. Miejsce wygląda jak mały bazarek pełen różnych pyszności. Już od progu nie wiadomo na czym skupić wzrok. Takiej ilości jedzenie dawno nie widziałam. Czeka na was okrągły bufet, w którym sami wybieracie, co i ile zjecie.  Królują kuchnia polska, włoska, turecka i chińska. A o jakości jedzenia  świadczy choćby kolejka ciągnąca się do kasy. Na dziale sałatek natknęłam się na świetne połączenie makaronu, suszonych pomidorów i brokuł. Zamiast świeżych pomidorów możecie użyć oczywiście świeżych, jak ja w poniższym przepisie ale to oczywiście nie to samo. Więc polecam suszonego pomidory!
*******************************************
Pasta salad with sun-dried tomatoes, mozzarella and broccoli.
During the weekend in Wroclaw I found a great restaurant called Marche Cuisine. The place looks like a small bazaar filled with different goodies. The quantity of food I have not seen before. There is a round buffet waiting for you. You can choose what and how much you want to eat.There is Polish, Italian, Turkish and Chinese cuisine. And the quality of the food is really delicious. In the salad section I came across a great combination of pasta, sun-dried tomatoes and broccoli. Instead of sun-dried ones of course you can use fresh, like me, in the following recipe but it certainly is not the same. So I recommend dried tomatoes!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...